Error loading MacroEngine script (file: canonicalUrl.cshtml)

Hjælp
Indtast dit voucher nr. her
Her finder du dit voucher nummer...
Voucher front Voucher - Forside
Voucher back Voucher - Bagside

OM BELLEVUE OG VORES VISION

Tilbage til presse forside

IKKE LANGT FRA IDÉ TIL HANDLING

Bellevue A/S er en veletableret og dynamisk virksomhed, som så lyset første gang i 2003. I 2007 lancerede Bellevue A/S de første oplevelser i detailkæderne, og derefter gik det stærkt.

Bellevue A/S´ succes er understøttet af en nominering til "Entrepreneur Of The Year" i 2009, 2010 og 2012, samt Børsens Gazellepris i 2010, 2011 og 2012.

Udviklingen går stærkt, og Bellevue A/S tæller i dag 50 dygtige medarbejdere, hvoraf de fleste er placeret i vores 800m2 domicil i Aalborg centrum. Hos Bellevue A/S er der ikke langt fra idé til handling, da vi har alle afdelinger i huset. Vi har egen kundeservice, økonomiafdeling, egne sælgere, indkøbere, lager samt marketingafdeling, der designer og producerer eget materiale. Denne strategi sikrer os maksimal fleksibilitet overfor vores samarbejdspartnere.

VI SÆTTER AGENDAEN OG SKABER ØJEBLIKKE AF LYKKE

Vores vision er: "Vi sætter agendaen og skaber øjeblikke af lykke" - og det mener vi.
Vi er dem, der går forrest med de bedste oplevelser, og vi lægger stor vægt på at skabe øjeblikke af lykke hos modtagerne af vores oplevelsesprodukter. Vi udlever bl.a. vores vision ved hele tiden at sikre de rette produkter i detailleddet og følge denne kvalitet til dørs hele vejen ud til forbrugerne. Alle vores produkter er naturligvis landsdækkende, og vi taler ofte om, at vi ejer Danmark, når det gælder oplevelser.

Eksklusivitet er et nøgleord hos Bellevue A/S, og derfor har vi gjort noget helt særligt ud af vores indpakning. Vores kendte, sorte Bellevue Box er udført med højeste kvalitet, og den får en fantastisk feedback fra vores forbrugere. Det samme gør vores Voucher i kreditkortstørrelse og vores gennemarbejdede produktbøger, som altid er at finde i vores Bellevue Box.

Tilbage til presse forside

Banner firmalogin 1

BELLEVUE BUSINESS

Bellevue Business er en del af Bellevue A/S.

Vi sælger oplevelser til private og erhverv.

Smiley ordning

PERFEKTE FIRMAGAVER